Abang Ni Kenapa

By | November 26, 2021

Abang Ni Kenapa. Lagipun aku memang tahu pun ko tu kekasih abang zul,malah seluruh kampus pun tau jawab julia selamba. Suriani tidak menjawab sebaliknya muka ditembam ke bantal.

"Kenapa pulak ni?" Netizen Korek Status Facebook Ahmad
"Kenapa pulak ni?" Netizen Korek Status Facebook Ahmad from www.aiskepal.com

Kenapa tak ambil nyawa lia dulu? Abang tulis la artikel tu dulu. “ish abangkan bila ingat balik kenangan lama, abang rasa nak ketawa je.

Kenapa Kereta Ada Lagi Kat Bawah Ni?” Kia Menggigit Bibirnya.

Buah ni lebih dikenali oleh masyarakat dunia dengan nama yang sangat sedap. Hati sha tak kuat , abang.untuk tempuhi ni semua.tapi,sha kena percaya, terima takdir yang abang cuma pinjaman dari allah untuk sha. Tapi persolannya bila dibahasa melayukan, kenapa pisang kaki????

Kenapa Harus Sekarang Abang Muncul Dalam Tidur, Dalam Mimpi Adik?

“tapi kenapa abang yang pergi dulu, mama? Abang ada buat salah ya?” tanya suami sara serba salah. “adik pergi dengan siapa tu?

Aku Dah Rasa Nak Menangis.

“ fiya nak abang sesak nafas ke? One more, pasal almari tu. Kenapa tak ambil nyawa lia dulu?

Abang Tanya Asyik Geleng Je.

“ish abangkan bila ingat balik kenangan lama, abang rasa nak ketawa je. Selama ni sue tak pernah bersikap macam tu. Lia tak sanggup terima semua ini.

Kenapa Pula Abang Kamal Dia Telefon Ni?

Baiklah bang ati terima. dengan jawapan itu telah mengembirakan hati semua orang termasuklah hati aku sendiri. Abang, kenapa adik mimpikan abang ya? Abang set pada kelajuan maksimum lebuhraya untuk bas.

Leave a Reply

Your email address will not be published.